02:38
אחרי כמה זמן אתה יכול לקיים יחסי מין אחרי הלידה?

לאחר שקיבל שום קונבולוציה קדושה ובלידה בבית החולים ליולדות, בתוספת מינוס שלושה ק"ג, אבא מאושר עם עוטפת משפחה הביתה.

ליישם את החלומות שלך בישראל רק כאשר אתה ילדה אלגנטית מרוסיה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר להרוויח חודש מ -5,000 דולר.

ו, בהתחשב בעובדה כי אבא כבר תקוע מאוד באמא, הוא לא יהיה לגמרי נגד, לשים את התינוק לישון כדי להתחיל את הגשמת החובות הבטון שלו נישואין. הנה זה מחכה להפתעה לא נעימה, מתברר הכל קשה לגמרי.

התוכן של המאמר

1 חידוש תשוקה 2 רופאים מייעצים? 3 או אולי אתה יכול קודם לכן? 4 הפצע הפנימי 5 פגיעות לזיהומים 6 תצורות הנרתיק 7 זוועות נוספות 8 מה אומר הסטטיסטיקה? 9 זה חשוב?

רופאים למדי לציין את הזמן כאשר אתה יכול לקיים יחסי מין לאחר הלידה.אבל, באופן כללי, הפעם תלוי לא רק רק ממועצות הדוקטורט, וממנו אך איזה גורם מין מקושר, לשקול בוודאי בוודאי להיות. במקרה הלא נעים, אתה יכול לנצח לעזאזל את החיים האינטימיים היפים.

חידוש הרצון

בגוף של גבר בזמן, בעוד בן הזוג היה בבית החולים, שום דבר לא השתנה וזה די טבעי. אבל, הנה על אמא הצעירה לומר, אותו דבר לא יעבוד. לא הרבה כזה התהליך הספציפי של הלידה כמעט שינה את הפיזיולוגיה שלהם, כך מלבד טרי זיכרונות על כאב סבלו של טרי די זיכרון.

אין ספק, אין אף אחד בעולם גבירותי, אשר במהלך ערכות או לידה לא לתת מבטיח לעצמו כי יותר לעולם לא יהיה בחיים לא יהיה סקס ואהוב בן הזוג כאן הוא לגמרי לא יוצא מן הכלל. נכון, אחרי כמה זמן, אמהות צעירות עם לגוטום זכור את השבועות שלהם. אבל, העובדה נשארת עובדה - להיוולד מחדש תשוקה סקסית, כאב אימה צריך זמן מסוים.

כל גברת נקייה אישי. אמא אחת יכולה, בצדק לגרור את בן הזוג במיטה כבר שבועיים לאחר הלידה, והשני, כבר הומלץ המרכז הרפואי האוסר על סקס, ולא יכול לתת לבן הזוג לעצמם. אולי היא עדיין לא שיחזרה תשוקה, ואולי זה עייף מאוד כמה פחדים.

במקרה זה, תובנה Preying בן הזוג צריך פשוט לסייע לבן הזוג שלו. לדוגמה, קח חלק משיעורי בית או טרחה על הילד. זה ייתן ליידי את ההזדמנות להירגע וכדי לבנות רכב מופרז יכול להיות ספציפי עבור זה ולא מספיק תן בן זוג אם לא כל הלילה, אז, עד האחרונה, כמה דקות אהבה.

אם הגברת חוששת כאב, אם כן כדי לעזור לה יכול גם אשתו רוך. די מגע I חוסר ספורטאים ממהרים להמיס קרח. הגברת תוכל לחזור אליו החיים הסקסיים לשעבר.

רופאים ממליץ?2

לפני הנפקת תמצית של אם צעירה מבית החולים, הרופא המטפל בהחלט לספק לה טיפים שלה כאשר אתה יכול לקיים יחסי מין לאחר הלידה. טיפים אלה הם אישיים טהורים אכן תלויים כמה אור או קשה היו לידה, ולפיכך, כמה יהיה שחזור הגוף של הגוף.

עם רגיל שעבר ללא כל יחסים של רופאים ללידה מציעים להפעיל את עולם המין לאחר 6-8 שבועות לאחר התרחשות התינוק. זהו הזמן הממוצע הטוב ביותר שחזור של גבירות הגוף לאחר התרחשות התינוק.

אם הגברת נעו בצורה קסארית חתך הצלב היה גם את ההליך של episotomy (לחתוך כירורגי Perineum במהלך הלידה) באופן כללי, זה בערך 10-12 שבועות.

אם הגברת כבר פשוטה, מתברר להיות בזרועות בן הזוג, הדרך הטובה ביותר לצאת לגינקולוג. לאחר בדיקה, הרופא יוכל להוציא פסק דין ברור כאשר אתה יכול לקיים יחסי מין לאחר הלידה ולאפשר, או להיפך, כדי לאסור יותר בידור מושך.

אולי אתה יכול קודם לכן?3

לא המסתורין כי נשים מודרניות רגילות לכל דבר תמיד להיות מנוהל רק על ידי החלטות שלהם. לא סביר, נשים כאלה תקשיבו למועצות הרופא, המתייחסת למפורש לחיים האינטימיים שלהם. כמה נשים כאלה מספיקות אינן מסרבות בן הזוג במין אפילו בלילה הראשון של החזרתם מבית החולים. אחרי הלידה, אחרי כמה אתה יכול לקיים יחסי מין? השקפת עולם של אנשי מקצוע בסעיף התייחסות.

כמעט תמיד, כזה ניסויים מסוכנים הם נורמליים לחלוטין. אז למה זה בלתי אפשרי יש סקס בחודש הראשון וחצי לאחר הלידה. נחוץ פשוט להרים את הטוב ביותר ואת הכונן כל זה מזועזעות.בוודאי, עם תחושה לידה לא יכולה להשוות שום תחושה נקבה אחרת. אבל יפה הגברות לא צריכות לשכוח כי הם לא סיים עם אמא עם כל זה דאמי. אהוב, יפה ואהוב את בני הזוג שלהם.

הפצע הפנימי 4

פגיעות לזיהומים 5

ריצוף גבירותיי מורם יקר לעולם, הילד, בתקופה שלאחר הלידה הוא פגיע מאוד לפני כן חיידקים פתוגניים. באמצעות microcracks כל זיהומים יכולים פשוט להיכנס לגברות ולהוביל למחלה מגעיל. אם חיידקים תיפול לתוך הרחם, זה יכול להוביל כזה נטל כזה כמו endometrite (דלקת הפנימית שלה).

לא צריך להיחשב זיהומים אך ורק כמו חיידקים הקשורים כמה מחלת מין. כאן רבים יכולים להתנגד כי בן הזוג שלהם הוא די נאמן, נכון רק להם ובכלל, הוא לא יכול להיות. זֶה השקפת העולם היא לשווא לחלוטין. כאן השיחה היא על חיידקים אלה תמיד ובכל מקום ללוות אותנו אבל, בתקופה שלאחר הלידה, החדירה שלהם דרכים פציעות פצע לא צריך בכלל.

תצורות הנרתיק 6

באופן טבעי, בדיוק בדיוק כמו הרחם, במהלך הלידה, הנרתיק סבל כמה תצורות. אם אתה מדויק יותר - הוא מתוח. לוקח בחשבון את ראש גירוד יילוד, זה די הגיוני.

לאורך זמן הנרתיק פונה לגדלים היומיומיים שלהם. אגב, השיטה של ​​איך להאיץ אותו הירידה הומצאה באמצע המאה הקודמת, רופא גינקולוג ארנולד קסל.

רוסית שאינם פנסים ו פגמים מידע נזרע תצוגה שגויה כי ליווי הוא משהו היום, פגום, כך, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. אבל מעטים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

הם מתמקדים נרתיק שרירי כשרת מפשעה.

ההמצאה היתה בתחילה התמקד היפטרות הוליד את הנשים מן רצונית הַטָלַת שֶׁתֶן. ואז מחקרים הצדיקו את היכולת של אלה תרגילים להגדיל את הטון סקסי, להוסיף זרימת הדם באיברים אגן קטן ואפילו לשמור תחת אורגזמה שליטה. נערות ליווי בתל אביב

תרגילים כאלה יכולים להיות בלי לעשות את הבעיות לעשות לפחות מה השעה בכל מקום - שוכב בטלוויזיה או העוסקת בייצור של ארוחת ערב. המהות של הטכניקה היא הגבוהה ביותר את המתח ואת הרפיה הגבוהה ביותר של שריר של המפשעה. בהתחלה, התרגילים עשויים מעט, באופן שווה להגדיל את הקצב. לכן, שום טרחה מיוחדת ומין יחזרו בני זוג הרבה יותר.

פחד נוסף 7

בנוסף לדבש טהור של פחדים ודאגות, יש פתק נפשי של גבירותיי לחיים אינטימיים. וזה אפילו לא קורא על הופעתם של פייגות. רק יש כמה זוועות, על המאבק שצריך לשמור קצת זמן. אלו כוללים:

כאב אימה הילד יתעורר הריון חדש

ראשית לניצחון של זה אימה יש צורך להיראות על בדיקה המתוכננת של הגינקולוג. מִקצוֹעִיוּת Speet בהחלט לתת רמז, כדאי לפחד מכאב.

במקרה השני של הגברת מוסקבה מקשיבה לילד הישן, לא עוררה אותו. Outki להתעורר תינוק לגרום למתח באם הצעירה. זה לא מאפשר להירגע ולקבל סקס הנוכחי. הכי טוב יציאה מהמצב תישלח לטיול עם תינוק אחד סבתא. התינוק לישון על האוויר הטרי ביותר יהיה רק ​​ליהנות, אמא עם אבא נוכל להירגע אחד על השני בלי להקשיב לזה.

כמו לשאר שוב בהריון, אף אחד לא בוטל אמצעי מניעה מודרניים. מאשר מוצדק הופעתה של איסור דבש כזה. במקום הרחם, במה לה השליה היתה מחוברת, הרופאים להשוות לעתים קרובות עם פצע פתוח. לכן, מגע מין להוביל מבחינה טריוויאלית מספיק אובדן דם, להשעות אשר בקריטריונים הביתה הוא למעשה לא מציאותי.מסכים, הגבוה ביותר הסיכון לאבד בן זוג אהוב ואם צעירה רק בגלל העיקוד רצון עז.

מה הסטטיסטיקה אומרת?8

קיום יחסי מין אחרי הלידה קצת שונה מין נישואין רגילים. נשים רבות משויכות רגשות שנרכשו במהלך המין הראשון לאחר הלידה עם הראשון שלהם ניסיון sexapile.

אמהות צעירות רבות מתפללות כי המחשבות הראשונות על יחסי מין עם האהוב ביקרה אותם בחזרה בבית החולים ליולדות. דרך אגב, רבים מהם פשוט מגלמים את המחשבות האלה במציאות מיד לחזור הביתה. אבל, כמו הסטטיסטיקה, השגשוג חסר מנוחה תענוג מיני שייך למיעוט הברור.

מספרים הם אומללים לעקוב:

50% של צעירים mammies הם אי נוחות ב סקס 1 שלושה חודשים לאחר לידת התינוק 18% של אמהות לא יכול לחזור לזה חיים סקסיים כל שנה אחרי הלידה

Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

העיקר הוא זה?תֵשַׁע

פשוט, בני זוג צריכים קצת זמן להתרגל לתקריות שהשתנו. אולי במיוחד מאדם תלוי בנכונותו לקחת את הכישלון של הנשים ולחכות קצת.

האדם האמיתי פשוט הופך עבור תמיכה אמינה האהובה שלך ואבא יפה עבור התינוק שלך. שעות נוספות, זה יהיה בסיס יפה עבור הגברת שוב נתן לילה בלתי נשכח של אהבה, כמו בזמנים מאושרים לשעבר. אחרי הכל, שום דבר השתנה. להיפך, חידוש המשפחה עשה בני זוג עדיין מאושר יותר. אבל ברגע שבו אתה יכול לעסוק אחרי הלידה הם מניחים את רגשותיהם.

הנה זה שווה את זה להזכיר כי בנוסף לרווחה אחת הסיבות העיקריות, מסוגל להפחית את הזמן הזה הוא אכפת, ליטוף ואהבה בן זוג.כמובן, כאשר בחייו של בני הזוג יש כזה אירוע צפוי ומרווח כמו לידת תינוק, רגשות אלה תופסים את כל תוכנית החיים הראשונה של בני זוג. ודרך אגב, כמה רבים בראש, הם לא עושים סקס על התוכנית השנייה בכלל.

לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

כל מקרה של יחיד. כאשר אתה יכול לקיים יחסי מין לאחר הלידה, רק הרופא המטפל יכול לייעץ. כאן הכל תלוי במספר עצום של סיבות: איזו שיטה היתה המשלוח, אם התפרים הוטלו, בין אם היו נטל במהלך הלידה. בשאלה זו, יש צורך להקשיב מקרוב לרופא: אי עמידה במועצות הרופא כרוך באינספלקסים חמורים, ממש לפני תחילתו של התהליך הדלקתי. לכן, זה שווה לחכות עד הנרתיק ואת המפשעה יהיה משוחזר לחלוטין, לפני קיום יחסי מין אחרי הלידה. 2-3 שבועות של התנזרות - לא כל כך הרבה. יתר על כן, השאלה ניתן לפתור על ידי שיטה אחרת.

Просмотров: 9518 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar