22:22
כמה שני דנייפר מבולבל יכול להיות תאומים

היו שני אחיות טווין, דאשה ונטשה. הם היו האהובים מבולבל דנייפרופטרובסק. בגיל הפצוע ביותר, בסופו של דבר הם נשארו יתומים וחויבים להרוויח את עצמם לעצמם. שתי הבנות היו יפה בחוץ, אבל, כפי שאין מפתיע, בינם לבין עצמם לא רק חברים, איך אנחנו מביעים, תאומים רגילים. ההפך היה ביניהם, כפי שרבים באים לידי ביטוי, איזה פיוד, קנאה או מה. Dasha פשוט לקח פופולריות רבה מן המין השני מן הצעיר. ונטשה, למרות שזה היה מאוד מחוץ לאחות, נשאר כל הזמן בתוכנית השנייה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל הם לא הפריעו זה לזה ולעתים קרובות, סוף סוף רב.

הלך לזמן.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. מכפילים, קונים - בחורים משגשגים, הם שואפים להסתכל בפגישה בפגישה, מטפלים בידה עם אישה יפה. זה להרוויח זה די מספיק כדי לכסות את עצמם לגמרי.

נערות מבני נוער בלתי מובנים, לשים את זה בעדינות, הפכו לצעירים, איך להתבטא, בגברות בשלים, וכבר בגיל 18, דאשה היתה גומי אמיתי, ואילו נטשה גם נשארה כפי שהוא הלך להביע, בלתי נראה ו דהה על אחיות הרקע. הסר את זונה של דנייפרופטרובסק רצה כמעט את כל הגברים.

וברגע זה, דאשה היתה אוהד אחד מאובטח. ואכן, הוא העריץ להשתמש בזונות של דנייפרופטרובסק. במשך זמן רב, הוא הלך אליה, בלילה, ככלל, ביליתי זמן רב, נתתי כספים, נסעתי למדינות בחו"ל. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה שטף חשב שזה היה אהבה והתאהב בה. אבל רומן יפה נמשך זמן רב, ועד מהרה נערך העובד לנסיכה שלנו. היא היתה עצובה - היא התרגלה לחיים טובים, לא יכלה להיות שונה, והפכה לדבר על עצמו. כולם יודעים שזה נראה למצוא אדם יקר כמו רבים חושבים, זה לא היה חלש, זה הפך, להיראות, איך היינו מדברים, עלית מבולבל דנייפרופטרובסק. מאותו זמן, דאשה לא לרגע, לא ראיתי על המראה שלי: מסכות בבוקר, רץ ולחץ בהחלט, דפילציה בכל המקומות ללא דופי. ספרים החלו לקרוא עם Assack, בתערוכות הליכה, לחדשות בעולם כדי לדבר. על הקרנות שנשמרו אני קניתי לעצמי כמה שמלות יקרות תחתונים והחלו לעתים קרובות לצאת, זה הפך, את האור בכל הברק ויופי עם תקווה של פגישה ארוכת שנים. והיא לא הכריחה את עצמו הרבה זמן לצפות - מאוד בקרוב באחד המסעדות של העיר שלה מכור את האיש הנאה הקשיש והציע לשתות קוקטייל על הווילה שלו. דאשה הסכימה ברצון איך כמעט כל הבנות והלילה הם בילו יחד, ובבוקר שקיבלה מתנה, כפי שכולם יודעים, צמיד זהב. אהבתי את דאשה כמו גם לבלות, וזה המציא לעצמי, לשים את זה בעדינות, לעשות כל הזמן ולקחת אמצעי עבור הנאה עם חבר 'ה. אז דאשה הפך לאליטה, כפי שהיינו מדברים, הפרט הדנייפר.

ומהו אותו אותו נטשה? היא טענה גם ענייני האחות, קנאים, הם היו רגילים להביע אותם בשחור, אבל שום דבר לא היה רוצה לעשות. עבור כמה באים לידי ביטוי, לא הלכו בעצמם, להניף את הדמות, הפנים היו מכוסים פצעונים מן הבוץ ואת הכעס. כל הבגדים בחרו בכוחות הבגדים, העקבים אפילו לא ידעו איך ללבוש ולהפוך בהחלט לא אחותה.

ליישם את הרצונות שלך בישראל יסודי, במקרה שאתה אישה מדהימה מאוקראינה. בישראל צריך להיות בפנאי. נשים של מראה מודל הציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 2000 יורו.

הם נעשו שונים לגמרי, אפילו לא אמרו כי התאומים. ואכן, נטשה התקשרה רק חשפה לפעול רק במכון, כמו כל זונות של דנייפרופטרובסק, הם אומרים, שעבורו היא זקוקה לחינוך? לא רק מתעניין בשום דבר, לא לספור כמו אלכוהול, סמים זולים בהירים וחיבורים disorder. היא ישנה עם כל החבר'ה בחצר, והם גררו אותה, כפי שרצו, חבריהם היו מודים בזול, והעין תנוחה זונה.

"זונה ישנה!"- דיבר עם נטוב לאחות. "אתה עצמך לעזאזל!"- הגיב.

והם היו גם בנות של התנהגות קלה, רק אחד - מבולבל היקר, שלקחה דולר ללילה מן האוליגרכים, וכן אנשים חושבים, 2-A0 - האיש החריף הזול מזיין עבור הנאצות עם מי. יש צורך להדגיש כי הכל נאמר, זה היה ההבדל ביניהם, תהום גדולה ובלתי נסגרת. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

בקרוב, דאשה, כפי שהיה, קניתי לעצמי דירה במרכז העיר, ונטשה הביטה בבית החולים עם עוד יותר. אחותו של סיטר דאשה מתה על סף דאשה והרגישה את התקשורת הדומה, הגנטית שלהם - הייתי מוכרת לבית החולים ושיליתי את הרופאים להצלת חייו של אחות רשלנית. נטשה מן השד הברכיים שרצה להרים אותה בגיהינום שלו, בזכות עצמו, כמו שאנשים רבים חושבים, הדבר היחיד בעולם, כפי שרובנו התרגלו לדבר, אנג'ל השומר - אחות תאומה.

מאז הם התחילו לבסוף לחיות יחד בשמחה. דאשה הבטיחה את נטשה למשוך אקנה מפניו לרדת במשקל, עדכנה את הארון שלה ולימדה את כל החוכמות שהכירו את עצמה. והם התחילו שוב כמו שתי טיפות מים דומות - שתי קווינס, שתי כוהנות בוגרות, סקסיות, שתי אנשים מועדפים של דנייפרופטרובסק, אשר כל הזמן אומר, שירותי מין עילית ב זוג. ואת הפרופילים שלהם, הם היו באתר של שירותי מין דנייפר.

Просмотров: 6204 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar