22:22
כמה זמן יכול אדם בלי סקס ומה משפיע על הרצון?

כמו גבר ארוך אולי בלי סקס? שאלה זו נשללה לבסוף, כפי שכולם יודעים, כל אישה גברת. נסה למצוא את התשובה לשאלה זו ומיוחדת. ללא ספק, ראוי להזכיר שמישהו יוכל סוף סוף לחיות בלי חודשים מין, ומישהו ושבוע, בלשון המעטה, לא יכול לסבול. ב המציאות, הרבה סיבות מושפעות מתשוקה מינית: גיל, אופי, חינוך. ד '. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

התוכן של המאמר

1 מה משפיע על הרצון 2 גורמי גיל 3 השקפת עולמי של אנשי מקצוע 4 אוננות זכר 5 השלכות

מה משפיע על הרצון

כדי לענות על השאלה: כמה זמן יכול אדם בלי סקס, אתה צריך לדבר כדי לדבר, וזה פשוט משפיע על הרצון שלו. תשוקה סוף סוף היא איך אנחנו כל הזמן מדברים עם תשוקה לא מודעת. זה עשוי להופיע מן הגירוי החזותי, מן הארומה, מ TACTILE TOCELES. כל נציג רצפת עצמה כביכול יש סוג אישי של נשים גורם הרצון. זה אפשרי כי הרצפה החזקה המסורתית, באופן כללי, אני מוצא שותף כזה שרוצה על אמא שלו.

גבר יכול לעשות ללא קרבה אינטימית לפני הרגע לא יפגוש אובייקט נחמד עוקב עבור זה. אני חייב לומר את מה שיש לו מתעוררת.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, בעוד מדובר בעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. הכל מתבונן במלואו כי היום אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש מחוון מיקום.

בהתאם לגיל, אופי, משך התנזרות, הרצון הזה הופך לאובססיבי, וזה הפך, מוביל או שלו הכרזה, או להצטברות של כוחות כדי להשיג את המטרה.

פקטור גיל 2

גיל משפיע על סקס. גברים צעירים ב -20 שנים קשה מאוד לחיות ללא קרבה. שיא הפעילות מתחיל במהלך הבשלה ומסתיים בסביבות 25 שנה. אם, בתקופה זו, לאדם אין קרבה, הוא יבוא סוף סוף למחלה וקשיים פסיכולוגיים.

בגיל זה, רמת הטסטוסטרון לחמניות וכיצד אנשים משמשים להביע, הרצפה החזקה היא ביסודו לא את איכות הקרבה, אבל המספר. שים לב כי כל הבעיות ניתן להסיר על ידי אוננות, כי אורגזמה שנרכשה ללא עזרה של אחרים עם השותף בדיוק אותו הדבר. אבל הצד הפסיכולוגי מעונה מאוד.

בגיל 30 שנים רמות הורמונים ירדו מאוד. באדם, בסופו של דבר, הערכים הנותרים מתעוררים: קריירה ומשפחה. סקס בשבילו הופך להיות דוהה. חוץ מזה יש צורך להסתגל בתנאי החיים. אפשרות לעשות סקס, בסופו של דבר, מתרחשת רק כאשר ילדים ישנים. כל האנרגיה שלך יכולה כתוב כיצד אנו רגילים לדבר, פעילות מקצועית, כי קרבה נדרשת פחות.

40 שנים - תקופת משבר. רמת ההורמונים טיפות מאוד, ו סקס צריך לא להתעורר לא כל כך הרבה פעמים. בגיל זה מתחיל האיש תן תשומת לב לבריאות שלך. כמו כן, הרצפה חזקה מתחיל להיות נוצר כך לדבר הזוועות שבאופן כללי, אולי נראה כאילו רובנו כל הזמן אומר, קשיים מיניים ופוסטיטיס. אבל הם להיות הכי הרבה, כפי שאנו מדברים כל הזמן חושני יותר מרוכזים כאינטימי קרבה מאשר בכמות.

השקפת עולם של מקצוע 3

כמו גבר ארוך אולי בלי סקס, על פי סקסולוגים ופסיכולוגים? מומחים, לשים את זה בעדינות, לומר, מה ברור לגלות Unreal. ואכן, הכל סוף סוף תלוי בגיל, אופי, חינוך, אופי השותפות ומסיבות אחרות. לדעתם, גבר יהיה צורך לעשות סוף סוף בלי סקס כמו שהוא עצמו רואה את זה הכרחי. ובאמת, אבל סטטיסטיקה, כמעט תמיד, סבלנות, באופן כללי, תופס מקסימום של 3 שבועות.

אוננות זכר 4

אורגזמה שנרכשה באוננות, שום דבר לא שונה מן הנאה שנרכשה עם שותף. כלומר, בדרך כלל הדגיש את העובדה כי הרצפה חזקה לא חושב על כמה הוא יכול לחיות בלי סקס, אם שותף יכול החלף את העבודה עם הידיים.

אורגזמה לגבר היא אמצעי להסרת המתח, ו עבור הגברת - להרגיש את היופי שלך ואת האהבה, את השיטה להתקרב. תארו לעצמכם עובדה אחת 80% מאוכלוסיית הגברים עוסקים באוננות סטטיסטית. במקביל, לרובם יש משפחות, בני זוג וילדים. כולם יודעים שאתה לא צריך לנסות להילחם אוננות, זה חסר משמעות.

את ההשלכות של התנזרות 5

גוף האדם יש נכס להסתגל תנאי החיים. גם במין, אם אין זה, אז הגוף הוא איך להסתגל קיום כזה. תארו לעצמכם עובדה אחת שאם אדם הוא במשך זמן רב, מעוניין, היא נמנעה, ואז ירידה בכבדות פול תשוקה ו זקיפה. מדיום הוא גם מעונה. אדם הופך להיות מדוכא מדוכא ומעורר. בלי, כמו רבים באים לידי ביטוי, הפעלת הכשרה הדרושה מתחיל לאטרופיה. לאדם יש אי ודאות לעצמו ולאימה לפני פרטנר. וגם פעיל, כמו אנשים נהגו להביע, העובדה כי האומץ הוא לא מספיק סקס, הם:

התלהבות להיות לבד. גבר עם ראש שקוע בעצמו, כך לא להפגין את הסובבים את הקשיים שלהם. תוֹפָעָה ביצים ורע. במהלך השיחה, האיש יגיב טוב מראה אי שביעות רצון. ללא שינוי מחשבות על קרבה אינטימית. תוֹפָעָה אומיטיות על הגברות. בשלב זה, נפשית קשיים. בְּ חוסר ארוך מאוד של סקס מאוד מקטין תשוקה מינית. איש הופך להיות מפוזרים וזה קשה לו, להיות שולחן, להתמקד.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. יש צורך להדגיש את העובדה כי 10 שנים עבודה. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

רצון סקסי ממה שאנשים חושבים שכל אדם שונה לחלוטין.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר ידגיש את המצב ויאוסף חברה נעימה.

גברים אחד זקוקים למין כמה פעמים ביום, אלא זמן לחודש. אתה בהחלט יכול להודיע ​​כי זמן הנסזרות יותר, ככל שהשאלה האינטימית יותר הולך לתוכנית השנייה. צופה בשיא, כפי שכולם יודעים, רצון סקסי והתרגשות לפחות כלשהו, ​​הליבידו הולך לירידה. אבל זה בטח שום דבר איך אנחנו מביעים איברי המין. יש לציין כי הפיזיולוגיה של החבר 'ה, בכלל, מבקש פריקה חוזרת, כך שאין בעיות, כפי שכולם יודעים, את איברי המין. כן, גברים לא יכולים למין מספיק זמן. שאלה אחרת - איזה מחיר.

Просмотров: 4774 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar