23:26
רעיונות של מיטות סקס משחקים אתה שני

אף אחד לא אחד לא להדהים את משחקי תפקידים אינטימיים. בדיוק כמו לא מגרשים ברורים וברורים, כמו "אחות המטופל" ו "מורה סטודנט". זה היה חדשנות רק לפני כמה שנים. אבל העולם משתנה, כמו גם טעמים ארוטיים, תשוקה לבני אדם ומשחקי מיטה.

התוכן של המאמר

1 "ציבורי" סקס 2 תפקידים ברורים ב מִין 3 מין קרע 4 סקס קבוצתי

משחקי מצעים בזמננו הפכו הרבה יותר שונים ומתוחכמים. יש מספר רב של אלה שגילו פטיש יוצא דופן פנימה ואולי הם אפילו אוהבים מישהו אחר. אבל רבים מן התחביבים האלה ייפול לטעום רחוק אנשים רבים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

סקס ציבורי "

זה נראה איזה סוג של סקס בפומבי צריך מיטה? איך סקס ציבורי יכול להיות מיושם ללא ציבור? בעצם - אין סיכוי. אבל טכנולוגיות מודרניות מאפשרות לזוגות המבקשים לעשות שפע בחיי סקסי, לקיים יחסי מין על העיניים של אנשים אחרים אפילו בלי לעזוב בית משלו. יתר על כן, אפילו אנשים בודדים יש את ההזדמנות לשחק את זה ארוטי "משחק".

אנחנו מדברים על הקלטת או לשדר את התהליך האינטימי סָמוּך. במקרה הראשון, תוכל לאפיין את הפעילות הזאת כקלטה פורנו הביתה כדי להראות את הצופים שלה משאבים מוגדרים. וזוגות יכול לנצל את אנשי מקצוע בתחום זה, שלהם סוויטות, המחשבות שלהם כדי להפוך את הדימוי שלהם.

שירות ליווי בישראל הוא מושלם. מכפיל, לקוחות - בנים משגשגים, זה הולך להיות רווחי להופיע במבט אצל הפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. הרווחים האלה די מספיק כדי להבטיח לחלוטין ומלא אישית לספק את האובייקטים הדרושים.

יש אינטרנט מספר עצום של חנויות שבהן אתה יכול להזמין את המכשירים והבגדים "כמו זכה את אפרוח חם מהמשחק "או" כמו זה של זמרת סקסית ". מר וגברת סמית הסרט

הבנה כי התבוננות בהם ההסתברות הגבוהה ביותר יחוו התרגשות, עושה את השיעור הזה אפילו יותר אטרקטיבי ומרתק. יחיד אנשים שאינם מבולבלים על ידי בידור סקסי יכול גם לקבל הרבה תשומת לב ומערער מהעובדה שמאחורי "המשחקים" שלהם במיטה יעברו אַחֵר.

במקרה השני, קרבה אינטימית מתרחשת לחיות על מיוחד מסוים עבור מקום זה או וידאו צ'אט. מודלים לא יכולים רק לקבל הנאה ממין יחד מהמשחק עם צעצועי מין, אבל גם כדי לדבר עם הקהל באמת, כדי לחמם אותם התלהבות, לעשות כמה בקשות יוצא דופן ומשימות, ואולי אפילו להרוויח.

אנשים, לא בטוחים בסיכויים של סוג כזה שיעורים ישמחו לגלות כי תוכן כזה נהנה מסולסלים פופולרי באמצע האוכלוסייה הבוגרת. התעלמות ויוצרים הערצה קטעי וידאו כאלה או שידורים מובילים לא יישארו נכון. רבים מהם אוהבים צופה פורנו, רק שחקנים שחקנים מודל בחוץ, אווירה שלא התגשמה ואת המשחק העניים שלהם. ואז הכל על מאוד החומר באמת. וזה מרגש כולם - וצופים, ומשתתפים.

גם נעים יהיה העובדה כי עבור שיעורים לא יהיו השקעות מיוחדות דומות לכל השקעות מיוחדות. מספיק רק לרכוש מצלמה עם חצובה או להשתמש במצלמת האינטרנט מחשב נייד. אבל אם כל אחד מהשותפים הם פרנויה על העובדה כי לינה שלהם יכול להיות מוכר על ידי מישהו מהקהל, אז תצטרך לעשות איכשהו להסוות את זה חדר, או לירות עוד חדר לירי ושידור. כל כך הרבה שהם יכולים להתקיים עד שמישהו משותפים. סקס קבוצתי הוא מבחן אמון רציני, ואם שני אנשים עוברים את זה, הם יהיו מאושרים באמת. ובכן, ולקבל הרבה זיכרונות חיוביים מסוג כזה של בידור סקסי.משחקי מצעים נדרשים לא רק כדי לקבל הנאה.

אבל הכל נפתר על ידי הצבת חומרים באתרים זרים, באמצעות כל כלים על מנת להסתיר את פניהם של המשתתפים (מגרפיקה "לטשטש" לשימוש ברור של מסכות במהלך יחסי מין).

אבל לקח זה יש כלי. כזה "ציבור" סקס מאפשר לאנשים, כמובן, כדי לקבל הנאה עוד יותר סוגים רגילים של קרבה אינטימית או תהליך של שביעות רצון עצמית. הוא גם עוזר לשחרר, להרגיש בטוחים יותר במיטה, כי לפני המסך, המחלק את המודל ואת הצופה, אין אימה ומורכבות. באופן כללי, להביא חידוש לחיים אינטימיים! תאמין לי, זה יהיה השפעה חיובית לא רק על הרווחה שלך, ועל היחסים בכלל.

שינוי תפקידים ב Sex2

חופש OT דעות קדומות, סטריאוטיפים ומגבלות מאפשרות להם לנסות חסר תקדים של הנאה זו.

אתה יכול לראות את המצב הזה בדוגמה. לקלוט כאובייקט לתצפית זוג המורכב של בחור ובני בנות בבעלות כזה "חינם" ומביט בלתי מוגבל למין. אוֹ מאוחר שלהם "רגיל" רגיל מין להשתעמם, והם ימצאו יכולות שונות על מנת לקבל רגשות חדשים. וכן, ברמה התיאורטית זה יכול להיות כי אישה תהיה מרופדת בתפקיד הדומיננטי, ואדם - ב פַּסִיבִי.

זה במובן זה נראה כמו פורמט משחק המיטה "Madam-Slave", אבל רק ללא אלימות, מחייב ועוד תכונות "מסורתיות". הצעיר יהיה בתפקיד פסיבי, מקבל חוויה יוצאת דופן, מרגשת וחדשה של קרבה אינטימית מהעובדה שהוא יהיה למעשה במקום של הנעורים במין. השותף שלו יקבל את ההזדמנות כדי לממש את הפנטזיות הנסתרות שלו, אשר היא שמרה במשך זמן רב, אבל שבו הוא פחד להודות.

אם הצעיר בוטח על הנערה לעשות כל מה שהיא רוצה גם אם זה יאיים על זה "הטרוסקסואליות", אז זה ביטוי של מידת הביטחון הגבוהה ביותר. זה לא רק ייחודי באמת ניסיון מרגש, וכיצד לחזק דברים על 2 אנשים, למד לתת לשותף היקר. גברים וגברות כאחד ישמחו את היכולת להתקרב לצמד שלך.

וכמובן, סקס אחורי עבור חבר 'ה, ב אשר הם נמצאים בתפקידים "מארח", על פי הודאה שלהם, לא כל כך רע כפי שהם מייצגים. חלקם היו מוכנים אפילו להראות את היוזמה בעניין זה ו מרצון לקחת תפקיד פסיבי. המכשול העיקרי עבור סוג זה של פעילות, במיוחד מצד החבר 'ה, הוא הזוועה להיות Razmey.

בפדרציה הרוסית זה incredibility הוא חריפה במיוחד. גברים, מי לא רואה את המראה האמיץ של יפה, מחויבים לשים עם מבטו של החברה לביטחון שלהם. כל ביטויים "אמושאות" בארץ הזאת הם סימנים של מין לא סטנדרטי נטייה. "איכר רוסי", מזוקן ו reped barbell, non-doom, מה הם שם והשלכות אחרות על קרבה אינטימית.

אבל בבית אף אחד לא ימנע את הבחור להיות פסיבי תפקידים במהלך יחסי מין, מיידן - להיות דומיננטי, ושניהם - הנאה ממין כזה. רבים אינם מבולבלים אפילו על ידי זה בגבולות משלהם דירות ואפילו לנסות את הבגדים של חברו אחד עם השני, כל כך מדויק יותר גלגול וקבלת רגשות חריגים והנאה חדשה רגילה מִין. וזה נוהג שימושי מאוד לחזק את היחסים.

ההלבשה בעתיד הקרוב הוא די נרחב כל התרבות באמצע האוכלוסייה הגברית. אם עבור גבירותיי זה כבר טבעי ללבוש בגדי גברים ומסתכלים על כל זה "בדרך כלל", ואז צעיר בשמלה נקבה קורא הרבה שאלות.

עמידות סובייטית ומידע פגם הולידו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא משהו היום, עם חרפה, כך, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. אבל כאן, מעטים מבינים כי ליווי השירות בישראל אין שום קשר לזנות.

אבל לאסור באופן ספציפי, לא טבעיות וסכנה סוג זה של פעילות מסוגל מאוד מאוד מרגש בחורים. ואם הם יראה כי בן הזוג שלהם מוכן לפגוש את הפטיש הזה, הם רק ראדה IT.

עייף sex3

אנשים רבים אשר נמצאים ביחסים שיש פחות או יותר קבע מין, כאחד ואותו כישלון. המין שלהם הוא מוגדל משועמם ומהיר. אנשים כאלה נהנים קרבה אינטימית כדי רק לקבל הנאה פיזית. אבל אם אתה יוצא לרמה חדשה לעשות מופע אמיתי מ "נפילה" רגילה, אז אתה יכול לקבל לא רק פריקה ביולוגית, והרבה רגשות חיוביים.

גברים רבים וגברות אוהבות בגדים נפלאים שותפים משלו. ולכן, הסיכויים עבור sexologists כל כך קשה להבין מדוע במהלך יחסי מין, שותפים לא לחכות ממנה להיפטר ממנו. ספציפית S את עזרתם של תלבושות, תחפושות, אביזרים, תסרוקות ואיפור ניתן להודימו או אלמנטים אחרים של התפוצה של השותף שלך. בעזרת הדברים האלה מתעוררת היכולת לקבל לא רק מכשיר פיזי, ואסתטי.

איך זה עובד? נניח אדם בחינם הזמן אוהב סוג של משחק וידאו או מחפש כל סדרה. ו dama עשוי לקחת על עצמו את התפקיד של 1 של תווים של משחק זה או טלוויזיה סדרה (מוקדם יותר כדי לגלות איזה של הגברת הווירטואלית ביותר שלך כמו שלך שותף) וניסיון להפוך אותו בעזרת בגדים וקוסמטיקה. האיש פשוט יהיה באקסטזה מהעובדה שגברתו נראית ככה המוח כל כך קשוב לאינטרסים שלו.

או שניתן להניח שהגברת היא מעריץ כל שחקן, זמר או מוסיקאי. תרבותי ויצירתי רבים דמויות יש תמונה ייחודית משלהם. ואדם יכול להפוך אותה אליל ולספק לה בהרבה בהרבה. באופן טבעי אנשים יופיעו, אשר יהיה טיפש כי "היא חושבת לא על האיש שלה, אלא על אליל ". כן מה ההבדל אם יהיה נחמד ממנו? אחרי שהיא תקבל הנאה, הגברת תהיה מדויקת עוד יותר מעריץ את האיש שלו, כי הוא הלכתי צעד כזה כדי לספק את ההנאה שלה.

יש בתעשייה יצירתית שלמה המוקדש גלגול נשמות של אנשים בגיבורי משחקי מחשב, טלוויזיה סדרות, סרטים, קומיקס, אנימה. בידור זה אינו מתאים רבים, רק בטוחים בפנים Params כי לא מפחדים להראות את הגוף שלהם, כמובן, מעשה מיני. העובדה שאנשים אחרים יעברו את זוגות המין הם מאוד מרגש עבור רבים. כל הסוד טמון בעובדה כי "שחקנים" כאלה, אשר באמת מקבל הנאה ממה עושה אהבה עם השותף שלהם, גם לקבל הרבה תשומת לב מאנשים אחרים.

זה לא יהיה רק ​​סקס יפה, ואת השיטה Variate הפנאי שלך. עבור זוג, זה יהיה אפשרי להיות תהליך מרגש מאוד בחירה של תלבושת, מתאים גם לייצור עצמו של אישי Mickov. אתה יכול להפוך באופן מלא הפעלות תמונות בסוויטות אלה, ולא רק רק לנצל אותם כדי ליישם אסתטיקה משלך ומין רצון עז. למרות שאף אחד לא בוטופים את הפיתוח של כל זה כדי לפעול בבית פורנו ב אלה רוב סוויטות.

קבוצת סקס 4

הקושי המדהים והמספיק ביותר ביישום משחק המיטה מבקש לפחות את המשתתף השנייה הראשונה. יש הרבה קשיים מוסריים ומעשיים עם התגלמות של רצון זה. מי יהיה? צעיר אחר או אישה אחרת? הכל תלוי במידה מסוימת של אמון לשותף שלו ומאות כמה רצון מאוד לספק את הפנטזיה שלו על סקס קבוצתי.

אבל אם מסתבר כדי לפתור את כל המשימות עם שותף, את המקום ואת האיש "השלישי", אז אתה יכול לקבל רק נהדר הנאה. לא משנה מה הגברת תהיה בלתי ניתנת לתיאור, מרוצה ונרגשת מתוך הבנה שאתה רוצה לקבל שני גברים אטרקטיביים לה. באופן דומה, כיצד ולפחות מה האיש יהיה באקסטזה מעצמו וגבריותו מהעובדה כי הוא לעס על ידי שני יפהפיה יפה.

באופן ספציפי, את הכאב הוא השיטה הטובה ביותר להשיג קשר גדול יותר, אמון ואהבה משותף משלה. חיים אינטימיים שונים יתקשרו לחזק את הדברים באופן משמעותי. למרות שזה כבר המותג האחרון אמצעים.באופן טבעי, יש כמה משימות עם סוג זה פעילויות. החמור ביותר מהם הוא הסיכון של deanonymization, במילים אחרות, חישובים הזהות של השחקנים היא רק "למען בדיחה" או במטרה של סחיטה.

זהו כלי אמין ליצירת יחסים ארוכים התקרבות של 2 אנשים. ככל שהאיש והגברת מכירים זה את זה, כך חזק יותר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

רעיונות למשחקי מיטה מוגבלים לפנטזיה שלך ולצניעות. אם אין מחסומים בין שותפים, ואין איסורים במיטה, אתה יכול לגלם אפילו את הפנטזיה הכי מודגש ביותר! כל מה שקורה מאחורי דלת חדר השינה הסגורה על ההסכמה העולה היא הנורמה. SUT את משחקי המיטה ככל האפשר, להמציא תרחישים שונים, ניסוי עם תנוחות, מיקומים, מכשירי חשמל, סוויטות.זה יהיה באופן משמעותי ניסיון עתידי יותר מאשר קרבה אינטימית לשותף.פסיכולוגים וסוציולוגים רבים מציינים כי רבים צעירים, בפרט, פחות סיבות החינוך הרגיל, המוגבל והדתי נוטים ביסקסואליות. משמעות הדבר היא כי הם עם הקלות יחסית יכול לעשות מקרים הן עם נציגי המין שלהם והן לאחור.

Просмотров: 147 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar