19:45
15 טיפים למין ללא תשלום בטלפון

אם אתה קשור עם מרחק, אז סקס בטלפון יהיה טוב יותר מאשר שיטה מרתקת משתנה חיים סקסי. אבל הנה השאלה: איך למשוך את השותף שלך לפגישה כזו? מה להציג במהלך המשחקים בטלפון? או אולי אתה פשוט צריך לנתק ולתרום?

התוכן של המאמר

1 מה זה עדיין מין כזה בטלפון? 2 היכן להתחיל? 3 כיצד לתמוך בשיחה? 4 איך לסיים את המין בטלפון? 5 למעלה 15 סובייטים

ההבהרה של כל התכונות עשויה להיראות מפחידה, אבל הניסויים של סוג כזה מטופל. במאמר נדון באיזה מין בטלפון, איך להתחיל את זה ומה לקרוא כאשר נראה לא אומר כלום.

כי כל אותו מין כזה בטלפון?אני

לוקח בחשבון את כל היכולות הטכנולוגיות שיש לנו בהישג יד, אתה יכול פשוט להיכנס למין בטלפון. לורי מישלים, ממוטופולוג מוסמך, אומר כי מין בטלפון הוא שיחת טלפון פלרטטנית עם המטרה של גירוי סקסי. זה סוג של משחקים אינטימיים מכיל דיונים, וידאו, sexting.

בעוד כמה אנשים הם חוטף על סקס בטלפון, הוא יכול לשמש שיטה של ​​התקרבות בין שותפים, הסביר מישלים. בנוסף, תאריכים אלה להגדיל את היכולת של ביטוי מילולי של תשוקות מיניות. אז אתה יכול לגלות על טעם, תחומי עניין והעדפות.

איפה להתחיל?2

לעתים קרובות זוגות לא יודעים היכן להתחיל שיחת טלפון. מישלים ממליצה להיות פרנק ושקוף.

אם אתה קצת ביישן, להתחיל עם הודעות ארוטיות או הערות קרטון. לשוחח עם השותף שלך על זה, ללמוד את תגובתו ואת השקפת העולם.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות, לקוחות - חבר 'ה משגשגת, אשר מתכוונים להסתכל בהצלחה על החגיגה, הליכה ישירות עם יד עם אישה בהירה. הכנסה זו מספיקה, ולאחר מכן כדי לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרושים.

רק לאחר הסכמה הדדית צריכה להתחיל תקשורת טלפונית פלרטטנית.

גם אם אתה והשותף שלך מלאים עניין, אתה עדיין צריך לדון בכל אפשרויות המשחק האפשרי. אתה חייב לקבוע במדויק אם אתה רוצה להמשיך את השיחה גם לך יהיה די לבד רק אוננות.

אם אתה לא משוכנע לחלוטין איך להתחיל שיחה, ואת הביטוי "מה הוא ממוסמר בשבילך?"זה נראה מלוכלך, להתחיל עם דיון רגיל בחיים האינטימיים שלך. אנו מספרים על הפנטזיות היקרות שלך או לעשות סקריפט משחק מין, לדבר על מה שעושה אותך.

כיצד לתמוך בשיחה?3

תמיכה סקס על שותפי הטלפון על אותו גל הוא לפעמים קשה מאוד. אם אתה מודאג כי בתהליך של תקשורת, אתה מאבד שליטה עצמית ולא יכול להתמקד מילים, אז קודם לכן לעשות תוכנית שיחה.

המין המדהים ביותר בטלפון הוא שזה מאפשר לך לקרוא בגלוי על מה שאני אוהב. אבל אנחנו לא צריכים לשכוח את הניואנסים סקסי. לגעת בגוף שלך וחיבה הם חלק בלתי נפרד של המשחק. שביעות רצון עצמית במקרה זה לא ייראה לא מוסרית. בסופו של דבר, אם אתה לא יכול למצוא ביטוי מתאים או מילה, אז לא לבלבל - קטנות של גניחות נשימה כבדה יכול להיות בריא.

כיצד לסיים את המין בטלפון?4

תקשורת נעימה מלאה עם תוכן מיני צריך גם להיות בעדינות כמו להתחיל. אם בעיצומו של התהליך שינית את דעתי או הבנתי כי לחץ היה לשים עליך, ואז להציע לסיים את השיחה. לעשות מה שאתה אוהב בשבילך ומה אתה מקבל הנאה.במהלך יחסי מין בטלפון, בשום פנים ואופן לא מתגעגעים לפריטים. בגדי צבע, כמות העור, רוט, רכות, רכות.

פרידה "טוב, כל, תודה, יש לי זמן" לחלוטין לא מתאים.

אז לא ללכת לאיבוד בסוף טיפול סקס, אתה יכול לבוא עם טקס. מילה, ביטוי או גוואן - כל מה שעשוי להצביע על קצה התקשורת. אז, תוכלו לעשות טלפון משלך במיוחד מרגש.

למעלה 15 סובייטים -15

לדבר על מערכות יחסים

לדון עם שותף בטלפון מה שניכם ואת מרגש בנפרד. שאל אחד את השני שאלות ישירות ולתת תשובות ישירות. לפחד כפירה, ולא להגביל את עצמך עם ביטוי אחד של צעד אחד.

ציין את הרצונות שלך

אם אתה מבין מה אתה אוהב בשבילך, אבל לא מבינים איך להגיד על זה, לחשוב על ספרים, שירים או סרטים להעלות את מצב הרוח שלך בשבילך. נראה שאתה תאפיין אותם? קלות להביא את עצמך תיאורים בהירים ולשתף עם שותף היקר ביותר.

מצא מקום מתאים לשיחה

הימנע מהמיקום, אשר לך יהיה נוח לדבר בלי אימה להימצא. זכור כי תמיד יש הזדמנות לנהל שיחה ספונטנית או וידאו צ 'אט. כי מקום שקט, מוסתר ישמש אפשרות טובה.

לעשות אווירה

ללבוש תחתונים יפה, להפעיל את רקע מרגיע מוסיקה, לשרוף נרות. תיאורים כאלה הם לפחות פחות מאשר השיחה על סקס. סוף התקשורת יכול גם להיות חותם עם קייפ משי או חלוק רחצה קל.אז, פשוט ופשוט יכול להיות אווירה של מסתורין ולבלות זמן לגייס אפילו במרחק.

חתול בווידאו

לעשות סקריפט

לעשות תוכנית שיחה מופתית.

בישראל, אין מקום דעות קדומות אם נדבר על התרגיל בשירות ליווי. גברים ממוקמים הגדרות מוסריות גבוהות. כולם מבינים, למעשה כי ESK Strrettnik פשוט עוקב אחר הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת ליווי ילדה בכיתה VIP הוא אינדיקטור של המיקום.

לדוגמה, להתחיל עם החצץ, להמשיך ללטף ולרוח את הגוף עם שמן, לסיים עם אורגזמה גניחות עדינות. התסריט יעזור לא להיות דפק ולעשות משחק מין מרגש.

הכן צעצועים

אוהדים של צעצועי מין צריך להכין את ארסנל Quantiy מראש. חיפושים עבור דבר מתאים בעיצומו של התהליך רק להביא להחליש את האפקט או להשלים את סיום השיחה.

קרא רומנטיקה ארוטית או להסתכל דרך פורנו

כדי לחדש אוצר מילים מין, תסתכל על הדפים של הספרות ארוטית, נראה קטעי פורנו חם. אתה לא תהיה ללא ספק לזעם על פוליטיקה או מזג אוויר. להכין היטב מראש.

הצג פורנו ביחד

אם ברצונך להרגיש את עצמך לגיבור הסרט, אז קודם להחליף זוג הסרטים העליונים העליונים למבוגרים לבחור אחד לגלם הפנטזיות שלכם. לאחר הצפייה, לעשות תוכנית העלילה ולשחק אותו בטלפון.

לדון בעבר, נכון לעתיד

התחל שיחה עם זיכרונות על ההופעות הטובות ביותר, טיולים ומשחקי מין מעניינים שהיו ביניכם. לדון במה שאתה בלי סיבה כרגע ומה היית רוצה לחוות. אל תתחתן כדי לעצור על הפרטים, כך שאתה והשותף שלך יכול לתת יהיה הדמיון שלך.

לעשות משחק תפקידים

גלול בראש שלך עם שותף בתרחיש מראש של סרטי פורנו משלך. טוב יותר, אם הוא מבוסס על הניסיון שלך ואת הרצונות. לחץ על סיפור הפנטזיה על בגדים, ריח, אווירה.

אל תלחץ על השותף, לא נותנים בלחץ

כאמור, להתחיל סקס בטלפון מהסכמה הדדית. אל תכריח את השותף למשחק אם ברור שהוא לא רוצה. ממך המשחק או לא צריך להמשיך בתור טובה. אם עבור מישהו ממך פורנו בטלפון - טאבו, ולאחר מכן להתחיל עם הערות וביטויים בודדים.

דיון ניסיון

בהחלט לפני, במהלך ואחרי שיחה, לחלוק את ההופעות שלך. יפה אחת או שתי מילים לומר את הדבר החשוב ביותר. במקרה של רגשות שליליים גם לא שותקים. ליצירת אידיאלים, אתה צריך לעבור את כל חלוקי מתחת למים. https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

לסיים את השיחה אם זה לא נעים בשבילך

הסכמה לא רק כדי להתחיל שיחה, ועל המשך שלה. אפשרות טובה תשרת את הדיוטה קולות דיון, רגשות או מצב טלפון למדי.מישל ממליץ לסיים את השיחה כאילו היית שיחה ידידותית על כל דבר. המפתח לנאה אמיתית שקרים לא רק בתוכן, ואפילו על מנת לבחור את המילים במזמנים.

אל תחמיצו את הפריטים

כולל את כל זה מעלה את מצב הרוח שלך בשבילך.סקס בטלפון בשני אלפים של 20 שנה אחת הולך מעבר לשיחת הטלפון הרגילה. עכשיו כל אחד יכול לעשות סקס וידאו. הוא גדל כפליים את הרצון והרגשות מהתהליך.

די פשוט לדון על העלילה ולהתחיל לפעול. וחשבת כי סקס בטלפון הוא רק שירות סקסי?

Просмотров: 135 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar