אם אתה קשור עם מרחק, אז סקס בטלפון יהיה טוב יותר מאשר שיטה מרתקת משתנה חיים סקסי. אבל הנה השאלה: איך למשוך את השותף שלך לפגישה כזו? מה להציג במהלך המשחקים בטלפון? או אולי אתה פשוט צריך לנתק ולתרום?

התוכן של המאמר

1 מה זה עדיין מין כזה בטלפון? 2 היכן להתחיל? 3 כיצד לתמוך בשיחה? 4 איך לסיים את המין בטלפון? 5 למעלה 15 סובייטים

ההבהרה של כל התכונות עשויה להיראות מפחידה, אבל הניסויים של סוג כזה מטופל. במאמר נדון באיזה מין בטלפון, איך להתחיל את זה ומה לקרוא כאשר נראה לא אומר כלום.

כי כל אותו מין כזה בטלפון?אני

לוקח בחשבון את כל היכולות הטכנולוגיות שיש לנו בהישג יד, אתה יכול פשוט להיכנס למין בטלפון. לורי מישלים, ממוטופולוג מוסמך, אומר כי מין בטלפון הוא שיחת טלפון פלרטטנית עם המטרה של גירוי סקסי. זה סוג של משחקים אינטימיים מכיל דיונים, וידאו, sexting. ... Читать дальше »

Просмотров: 133 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 24.09.2022 | Комментарии (0)

עיסוי החווה נעשה בארבע ידיים. שני מעסים באותו זמן עיסוי הגוף של הלקוח ולעזור לקבל את ההנאה המקסימלית. עיסוי זוג לא האחרון כל עוד קלאסי או מרגיע. בעוד מטפל עיסוי ללוש את החלק העליון של הגוף, השני עוסקת ברגליים ואת הישבן. באופן אידיאלי, אם עיסוי זוג יבצע גבר ואישה. זה שימושי כדי להרגיש את הניגוד החושני של יין ו יאן. עיסוי מאפשר לך למצוא לא רק את האיזון הפיזי, אלא גם מוסר.

ברפואה המזרחית בין יין ליאאן צריך להיות הרמוניה. זה מסמל את הטון החיים הגבוהים ואת חוסר בעיות בריאות. בעת העתיקה, עיסוי זוג התבסס על יתרת מאזן האנרגיה האנושית. גוף האדם הוא אלמנט הרגשות שצריכים להיות בהרמוניה. תחילת היתרי ההפסים של גברים ונשים יעזרו ללקוח לנרמל את האנרגיה שלהם ולהשיג תחושות נעימות רבות.

בכמה תרגילים, זוג עיסוי צריך להתבצע זוגות נשואים. במקביל, אדם מסיבי הגוף של אישה ולהיפך. בין זוגות שהגיעו לעיסו ... Читать дальше »

Просмотров: 128 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 24.09.2022 | Комментарии (0)